فناوری اینده
نوشته شده توسط : shakiba

به دلیل این نوع پیشرفت‌ها در فراانسانی‌گرایی در 4 دهه گذشته، ترانس‌انسان‌ها هزاران سال در توسعه فکری در مقایسه با انسان‌های ارتقا نیافته جلوتر هستند. و تفکر طبیعی انسان در حال حاضر هیچ مزیتی نسبت به ذهن های کامپیوتری ندارد.بهترین نکات اندروید

بخش قابل توجهی از مردم هنوز از پذیرش این نوع فناوری امتناع می ورزند و جهان از دیدگاه محدودتر آنها برای آنها بسیار سریع و عجیب به نظر می رسد. این باعث ایجاد شکاف بزرگ در جامعه می شود.

 خودروهای شناور و ابررساناهای دمای اتاق جریان اصلی هستند

تا سال 2100، ابررساناهای دمای اتاق در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از زیرساخت ها و شبکه های جاده ای جهان را متحول کرده اند. قابل توجه ترین نوآوری حاصل از آن، انواع وسایل نقلیه جدید معلق و پرنده است که می توانند بدون زحمت از سطح زمین سر بخورند.

در شهر امروزی، مشاهده اتومبیل‌های شناور، غلاف‌ها و سایر وسایل نقلیه که به آرامی در هوا می‌چرخند، معمول است. آنها بر روی یک بالشتک مغناطیسی شناور می شوند و انرژی آنها از انرژی بی سیم منتقل شده از پدهای تعبیه شده در زمین تامین می شود. در خارج از ساختمان، دیدن یک وسیله نقلیه پارک شده که در هوا شناور است، رو به افزایش است. حتی خود ساختمان ممکن است دارای ساختارها، علائم یا عناصر معماری باشد که در بالای زمین شناور هستند.

تصادفات اتومبیل سال به سال کاهش می یابد زیرا اتومبیل های شناور می توانند ارتفاع خود را در نزدیکی عابران پیاده تنظیم کنند و به سادگی از بالای آنها سر بخورند. حوادث کشتار جاده‌ای نیز کاهش می‌یابد، که قبلاً عامل مرگ میلیون‌ها حیوان در سال بود.

برخی از ثروتمندترین و پیشرفته ترین مناطق در حال حاضر کل شبکه های جاده ای خود را برای تامین وسایل نقلیه شناور ارتقا داده اند. همانطور که مسیرهای بیشتری در دسترس قرار می گیرند، امکان سفر به صورت سه بعدی به جای دو، زمان سفر سریعتر را ممکن می کند.اندروید برای مبتدیان

 




:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: